مطالب مرتبط:
ماجرای تذکر مدیران استقلال به رامین رضاییان
افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟ | ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نقدی
امسال چند مرسوله پستی وارد خراسان جنوبی شده است؟
تذکر یک نماینده به دوخت و نصب پرچم آمریکا بر روی بعضی لباس ها
تولید زعفران امسال 25 درصد رشد یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 22:552024-10-09سياسي

از مدیران خوش نام صیانت می کنیم/ دستگاه های گیلان امسال 535 تذکر گرفتند


بازرس کل گیلان، راهبرد سازمان بازرسی را براساس قانون، صیانت از مدیران دانست و عنوان کرد: نگاه سازمان بازرسی نگاه پیشگیرانه و اصلاح امور است و لذا از مدیران خوش نام صیانت می کنیم.

- ایسنا/گیلان بازرس کل گیلان، راهبرد سازمان بازرسی را براساس قانون، صیانت از مدیران دانست و عنوان کرد: نگاه سازمان بازرسی نگاه پیشگیرانه و اصلاح امور است و لذا از مدیران خوش نام صیانت می کنیم.

احمد آقایی شامگاه امروز، 18 مهرماه در گفت وگوی ویژه خبری، با بیان اینکه در نظام اجتماعی کشور و در راستای قانون اساسی، سازمان بازرسی عالی ترین مرجع نظارتی در دستگاه قضایی محسوب می شود، گفت: براساس این قانون و در جهت حفظ حقوق شهروندی و صیانت از حقوق عامه و فسادستیزی بر مدار قانون و اخلاق، برای صیانت از حقوق مردم و حفظ مدیران، انجام وظیفه می کنیم.

وی با اشاره به اولویت های قانونی سازمان بازرسی، اظهار کرد: اولین اولویت قانونی سازمان بازرسی در استان گیلان، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال است؛ آنچه که امروزه موجب نگرانی خانواده ها شده، مسئله اشتغال و بیکاری است و لذا تکلیف داریم که براساس قانون و در جهت تامین دغدغه های رهبر انقلاب که حمایت از بخش تولید است، از سرمایه گذاران خوش نام حمایت و بستر مناسب را برای فعالیت آنان ایجاد کنیم.


برچسب ها: سازمان بازرسی - مدیران - صیانت - بازرسی - سازمان - قانون - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

از مدیران خوش نام صیانت می کنیم/ دستگاه های گیلان امسال 535 تذکر گرفتند

از مدیران خوش نام صیانت می کنیم/ دستگاه های گیلان امسال 535 تذکر گرفتند